6 תשובות
לנוח
אין ממש מה לעשות זה עובר עם הזמן
לנסות לא להזיז אותה יותר מדי
יעבור לבד
יעבור לבד
פשוט תנוחי אין מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
תודה
תודה
זאת תופעת לווי ידועה (לא רק בחיסון לקורונה, אלא בכל חיסון)
וזה עובר אחרי שעה או אפילו כמה דקות במקרה הטוב
וזה עובר אחרי שעה או אפילו כמה דקות במקרה הטוב
באותו הנושא: