6 תשובות
לנוח
אין ממש מה לעשות זה עובר עם הזמן
לנסות לא להזיז אותה יותר מדי
יעבור לבד
פשוט תנוחי אין מה לעשות עם זה
שואל השאלה:
תודה
זאת תופעת לווי ידועה (לא רק בחיסון לקורונה, אלא בכל חיסון)
וזה עובר אחרי שעה או אפילו כמה דקות במקרה הטוב