6 תשובות
יש שירים ממש סבבה
שואל השאלה:
מה^
אנונימית
עדיין אין לי ממש דעה
אבל משמיעה ראשונה לא משתווה לשום אלבום שלו
album of the life
מסך שחור
אחלה אלבום אהבתי מאוד