7 תשובות
כן אבל על מה הוא כותב מתוך בחירה אישית קצת קשה לי להבין.. תפרטי
שהוא מנסה להדגיש שהוא בחר את זה לבד ואף אחד אחר לא עזר לו בבחירה

לי זה נשמע כאילו הוא ממש מדגיש את זה כי די מישהו השפיע לו קצת על הבחירה
אה חיסונים..
לי זה נשמע שהוא לא רוצה לשתף את הסיבות שלו כדי שלא יחשבו שהוא הזוי שמאמין בקונספירציות וכו'
שהוא בוחר מתוך בחירה אישית שלו לעשות או לא לעשות משהו
שואל השאלה:
חיסונים
אנונימית
במה מדובר??
שהוא לא יודע לנסח.