7 תשובות
לא
לא מה
הכי בסדר ונורמלי
הכי בסדר ונורמלי
לא
לא
זה בסדר אני עושה את זה כל הזמן
אחותי עצרתי ברמי לוי לקנות בורקס במאפייה
לא יש בשביל אנשים כאלו קופות של עד עשר מוצרים
באותו הנושא: