18 תשובות
כיתה, מחיפה
כיתה
זום
כיתה):
אוף אין לי כוח לקום כל יום ב-6 בבוקר
ואני מהמרכז.
ואני מעדיפה חד משמעית זום.
אוף אין לי כוח לקום כל יום ב-6 בבוקר
ואני מהמרכז.
ואני מעדיפה חד משמעית זום.
כיתה מבאר שבע
שואל השאלה:
איף נגמרו לי הפרחים
איף נגמרו לי הפרחים
אנונימית
בזום לצערי הרב מאוד
והייתי מעדיף הרבה הרבה יותר ללמוד בכיתה
והייתי מעדיף הרבה הרבה יותר ללמוד בכיתה
כיתה
כיתה
חחח לא נורא.
אני לא עונה בשביל פרחים
אני לא עונה בשביל פרחים
שואל השאלה:
תענו גם על ההמשך של השאלה, מה זה פה
תענו גם על ההמשך של השאלה, מה זה פה
אנונימית
זום לצערי, בערים אדומות לומדים מהזום
זום
ואני מעדיפה בכיתה. מרכז
ואני מעדיפה בכיתה. מרכז
לא זה ולא זה.
כיתה, ירושלים
כיתה, מעדיף לקום כל יום בשש בבוקר ולנסוע שעה לבית ספר מאשר ללמוד בזום.
לצערי אבל אני דיי קרוב ללמוד בזום כי אני לומד בחיפה ועל פי הרמזור חיפה זה 7.4 (עיר אדומה זה מינימום 7.6)
לצערי אבל אני דיי קרוב ללמוד בזום כי אני לומד בחיפה ועל פי הרמזור חיפה זה 7.4 (עיר אדומה זה מינימום 7.6)
לא אמרו אצלי אם לומדים בזום או בכיתה
גבעתיים כיתה