5 תשובות
מה זה
נכון
אני תוניסאית וזה מאכל שלנו
יש אנשים שמכורים לזה אני כאילו נגעלת מכמות הבצק והשמן
זה ממש טעיםם
תקשיבו אתם שרוטים שמים לי מינוס על זה שאני לא יודעת מה זה המאכל הזה חח
לא יודעת שמו לי שני מינוסים על התשובה הראשונה