7 תשובות
לכולם יש סיוטים אין קשר לגיל
בת 18 עם סיוטים.
לכולם יש.
לכולם יש.
אנונימית
זה נורמלי לחלוטין, אל תרגיש רע. יכול להיות שאתה נמצא בתקופה עם הרבה סטרס
לכולם יש סיוטים בכל גיל..
גם שאתה תהיה בן חמישים עדיין יהיו לך סיוטים
גם שאתה תהיה בן חמישים עדיין יהיו לך סיוטים
מה קשור בן 6 לסיוט
מה היה הסיוט?
לכולם יש סיוטים אחי
גם לי, הרבה
גם לי, הרבה
באותו הנושא: