7 תשובות
לכולם יש סיוטים אין קשר לגיל
בת 18 עם סיוטים.
לכולם יש.
אנונימית
זה נורמלי לחלוטין, אל תרגיש רע. יכול להיות שאתה נמצא בתקופה עם הרבה סטרס
לכולם יש סיוטים בכל גיל..
גם שאתה תהיה בן חמישים עדיין יהיו לך סיוטים
מה קשור בן 6 לסיוט
לכולם יש סיוטים אחי
גם לי, הרבה