10 תשובות
כן
זה נמשך ליום
זה נמשך ליום
שואל השאלה:
זה היום השני אתמול עשיתי אומרים 48 שעות
זה היום השני אתמול עשיתי אומרים 48 שעות
כאב לי במשך חמישה ימים עד שזה נעלם לגמריי
תנסי לאט לאט להפעיל אותה כי אם תשאירי אותה באותה תנוחה וכל תזוזה קטנה תכאב לך זה לא יעזור לזה להשתפר
תנסי לאט לאט להפעיל אותה כי אם תשאירי אותה באותה תנוחה וכל תזוזה קטנה תכאב לך זה לא יעזור לזה להשתפר
לי זה עבר אחרי יומיים,
שואל השאלה:
קשה לי להרים אותה מלמעלה למטה כולל בית השחי גם צריכה לעבוד בשלישי ומשתמשת ביד הזאת - איך אצליח לעשות משלוח?
קשה לי להרים אותה מלמעלה למטה כולל בית השחי גם צריכה לעבוד בשלישי ומשתמשת ביד הזאת - איך אצליח לעשות משלוח?
אוקיי אז לאט לאט
תתחילי בלסובב את הכתף אחורה קדימה קדימה אחורה
אחכ תנסי להרים את היד הצידה כמה שאת יכולה
ותרימי תורידי תרימי תורידי עד איפה שאת יכולה
מיום ליום את תצליחי יותר
תתחילי בלסובב את הכתף אחורה קדימה קדימה אחורה
אחכ תנסי להרים את היד הצידה כמה שאת יכולה
ותרימי תורידי תרימי תורידי עד איפה שאת יכולה
מיום ליום את תצליחי יותר
שואל השאלה:
קשה לי ממש כל תזוזה זה כאב
קשה לי ממש כל תזוזה זה כאב
אוקיי אז משהו אחר שסתם יעזור לך להרגיש יותר טוב באזור
אם אדום ונפוח לך או סתם בא לך להרגיע את האזור - שימי קרח
אותו דבר את יכולה לשים קרם גוף או אלוורה
וכשתרגישי יותר מסוגלת תעשי את מה שרשמתי בתשובות הקודמות
אם אדום ונפוח לך או סתם בא לך להרגיע את האזור - שימי קרח
אותו דבר את יכולה לשים קרם גוף או אלוורה
וכשתרגישי יותר מסוגלת תעשי את מה שרשמתי בתשובות הקודמות
לא צריך להתבכיין על חיסון זה חיסון רגיל והכאב הזה עובר אחרי יום בקושי מרגישים
אנונימית
שואל השאלה:
עובדה שזה יותר מתגבר - ומי מתבכיין - במידה ולך היה את זה ואת היית יום למחרת אמורה לעבוד ולארוז ללקוחות , לעשות משלוחים איך היית מסתדרת? את אולי פחות מרגישה אותו כי אין לך עור עדין ורגיש כמו שלי - בחיסון קורונה הראשון והשני היה לי בדיוק אותו הדבר
עובדה שזה יותר מתגבר - ומי מתבכיין - במידה ולך היה את זה ואת היית יום למחרת אמורה לעבוד ולארוז ללקוחות , לעשות משלוחים איך היית מסתדרת? את אולי פחות מרגישה אותו כי אין לך עור עדין ורגיש כמו שלי - בחיסון קורונה הראשון והשני היה לי בדיוק אותו הדבר
באותו הנושא: