4 תשובות
שמלה
לאן אתם יוצאים?
אני אוהבת או שמלה או הכי קז'ואל שיש.
אני אוהבת או שמלה או הכי קז'ואל שיש.
שואל השאלה:
לטיילת סתם לטייל ואחר כך למרינה למסעדה
לטיילת סתם לטייל ואחר כך למרינה למסעדה
אנונימית
אז שמלה קלילה כזו תעשה תעבודה
באותו הנושא: