3 תשובות
תדברי לפני השינה עם אלוקים ותגידי לו שהכל יהיה מחר בסדר ושיעזור לך. וזה באמת עוזר וזה מוכח!
אנונימית
איזה כיף לך , אני יכולה להגיד לך כשאני הייתי יותר קטנה היה לי פסיכולוג ומפלים רגשים וגם פסיכאטר והייתי נורא סגורה ולא דיברתי כול כך ומה שדברתי יצא לרעתי בקיצור סתם הייתי ילדה בגיל הטיפש העשרה ושתקתי ורק החמרתי תמצב היום אני בת 21 מתה להתחיל טיפולים כדי לפרוק לשתף וכן לבקש גם עזרה להתייעץ זה לא מחייב שזה דבר רע להפך זה משחרר, תזכרי שזה בשבילך בשביל הנפש שלך ואם תמשיכי לאגור זה רק יגרור עם בעיות לשנים מאוחרות יותר ותתחרטי שלא שיתפת מספיק. בקיצור קחי אוויר תחשבי חיובי והיי עכשיו יהיה לך יותר קל מבטיחה לך!
אהובה..
רק רוצה להגיד לי יש פסיכיאטרית פעם בחודש ופסיכיאטרים ופסיכיאטריות הם קרים/קרות..
גם אם תבכי הם לא ממש יביעו רגש..
כי תחשבי כל אחד בא ובוכה להן/ם ומספר להן/ם הם לא יביעו רגש הן/ם תמיד יהיו קרים/קרות
שמחה שעזרתי
רק רוצה להגיד לי יש פסיכיאטרית פעם בחודש ופסיכיאטרים ופסיכיאטריות הם קרים/קרות..
גם אם תבכי הם לא ממש יביעו רגש..
כי תחשבי כל אחד בא ובוכה להן/ם ומספר להן/ם הם לא יביעו רגש הן/ם תמיד יהיו קרים/קרות
שמחה שעזרתי
באותו הנושא: