8 תשובות
פשוט תזרמי את עולה סהכ לחטיבה תתחברי עם אנשים חדשים שתכירי הכל טוב
שואל השאלה:
מה להגיד שאני פונה אליהם?
אנונימית
זה יבוא בטבעי פשוט כל הזמן לנסות להגיד משהו ולמצוא נושאי שיחה גם אם זה הדברים הכי קטנים כמו לבקש עיפרון
אל תחשבי פשוט תזרמי ותנסי ליצור שיחות עם אנשים שנראים לך נחמדים תראי פתאום את תמצאי את עצמך עם חברים אל תהיי לחוצה
בהצלחה 3>
תתחברי לטעם שלך אבל זה לא סוף העולם את תכירי עוד חברים בהמשך
לחפש חברים
גם אני עולה לחטיבה, (לא שזה קשור)
אנונימית
רוצה להיות חברה שלי?
לול אני באותו מצב שלך