4 תשובות
לא לומדת בבליך, אבל אני יודעת שבאהל שם עושים את זה..
השנה אני לא חושבת שיעשו את זה בגלל הקורונה והכל
מה??? באהל שם עושים את זה??!!! אני מתחילה השנה, פאק!!!!
שנה שעברה הכיתות יוד כתבו פתקים שכתוב עליהם מחמאות
אבל בדרך כלל יש את זה
באהל שם ממש לא עושים את זה^
בבליך כן
אנונימי