7 תשובות
כן
שואל השאלה:
באלי לבכות אני לא אוכלת את זה יותר אוף
אנונימית
ברור
בטח שהגיוני
כן
מה מה מה מה רציני??? אוי לא אני לא יאכל את זה יותר מה זה
הגיוני, בחיים לא אכלתי את זה
אל תפסיקי לאכול את זה רק בגלל הקלוריות