7 תשובות
אם היא הייתה חולה, אז היא םיתחה את הנוגדנים והיא לא צריכה חיסון.
תשבי לידה
קודם כל גם אני לא מחוסנת אבל גם אם הייתי מחוסנת ברור שהייתי יושבת
גם אני הייתה חולה (השבוע:) ואת מודעת לזה שגם למתחסנים וגם למחלימים יש נוגדנים?
אנונימית
היא הייתה חולה, אז יש לה נוגדנים..
היא הייתה חולה וברור שהיא לא מתחסנת כי יש לה נוגדנים.

מתישהו היא תצטרך לעשות חיסון בוסט אבל אם היא תעשה או לא זה לא העניין שלך.
שואל השאלה:
מה זה לא ענייני???
ברור שזה ענייני.
כשמישהו לא מתחסן הסיכוי שלו להדביק גבוה יותר אז ברור שזה ענייני
אנונימית
כן ברור שזה עניינך לא התכוונתי לזה ככה, פשוט היא כבר הייתה חולה בעבר יש לה נוגדנים בגוף והסיכוי שלה להידבק ולהפיץ את הנגיף הוא לא גבוה בהרבה כמו לא מחוסן בכלל.

ברור שעדיף ורצוי שהיא תתחסן אבל זו תהיה בחירה שלה לעשות את זה .

וחקרתי קצת -
האם מי שהחלים מקורונה יכול להדביק?

מהניסיון המצטבר עולה כי מי שחלה והחלים אינו יכול להדביק את מי שבאים עימו במגע. ההגדרות המעודכנות של "מיהו מחלים מקורונה" מבוססות על הניסיון המצטבר הזה.

זה לא לגמרי מבוסס ויכול להיות גם שזה לא באמת נכון ב100% אבל זה מה שאמרו.