17 תשובות
אין דבר כזה מכשפות.
בכל מקרה היום אין מכשפות ופעם כשהיה זה היה אסור לגמרי
אסור. חייבים על זה מיתה.
בלתי אפשרי. אדם לא יכול לגנוב ותוך כדי לשמור שבת כי זה פשוט נוגד את התורה והוא נוגד את עצמו, עדיף לא לעשות כלום. כדי להיות מכשפה את צריכה לעבור הרבה דברים ובארץ את לא תלמדי את הדברים האלו. "מכשף ומעונן לא יהיה בכם" מעונן זה אחד שעושה קסמים ומעלה באוב וחוזה את העתיד.
להיות מכשפה זה כמו שאסור להעלות באוב כי אין מכשפים/ות ביהדות.
אוהבת לחייך
ברור שיש מכשפות אבל לא בארץ, בהודו יש מלא שעפים באוויר ומשתמשים בכח הטומאה בשביל לעשות קסמים וטריקים, פה בארץ כולם משתמשים בקסמים פשוטים אבל לא בכישופים, אז נכון שכמעט בימינו אין כישוף כי חז"ל לקחו את יצר הרע של עבודה זרה ורצח אותו ושערה אחת שלו נשארה ומעטים לקחו אותה שאלו מי שיש בהודו ובארצות הברית שמתשמים בכח הטומאה בשביל לעשות קסמים
ברור שיש מכשפות אבל לא בארץ, בהודו יש מלא שעפים באוויר ומשתמשים בכח הטומאה בשביל לעשות קסמים וטריקים, פה בארץ כולם משתמשים בקסמים פשוטים אבל לא בכישופים, אז נכון שכמעט בימינו אין כישוף כי חז"ל לקחו את יצר הרע של עבודה זרה ורצח אותו ושערה אחת שלו נשארה ומעטים לקחו אותה שאלו מי שיש בהודו ובארצות הברית שמתשמים בכח הטומאה בשביל לעשות קסמים
זה אסור
יש מכשפות בכל פינה, אני מכירה שלוש והן מדהימות ויודעות לקרוא היטב את נפש האדם ושלושתן עוסקות בעזרה לבני אדם, בטיפול מעמיק לטובתם ובמבט שלהן הן יודעות יותר מידי חחח. אני חושבת שאת יכולה לתת לזה שם אחר - כדי שמי שמפחד ממכשפות ידע שאת מטפלת, או תרפיסטית במשהו. ואז ירדו ממך. הכישוף שלהן הוא חד משמעית לשם ריפוי ועזרה לזולת
לפי הדת, זאת עבודת אלילים וזה אסור, גם אם זה למען עזרה לזולת ולעזור לאנשים.. מפה זאת כבר החלטה שלך
אנונימית
מה זה אומר ל היות מכשפה?
^^^זה עדיין אסור.
הייתה לי נתורופתית נפלאה שהייתה רוקחת תרופות בעצמה, ובכל פעם שהייתה נותנת לי - לקחה את שתי הידיים שלי ואספה אותם בידיים שלה והייתה מתפללת בכל הלב עם האנרגיות של שתינו. הרגשתי איך היא מכניסה בידיים שלה כוחות לתוך התרופות שהיא רקחה ומכניסה בהן את האנרגיות שלה ושלי - וזו הייתה חוויה מדהימה ומאוד אפקטיבית. היא הייתה אישה מאמינה ועשתה הרבה מאוד חסד. והגיעו אליה חרדים וחרדיות והכל היה מדהים. יא אללה אני מתגעגעת אליה. הילדים שלה אשפזו אותה כי נדבקה בקורונה - וברגע שאתה מאושפז ומונשם - לא נשארת הרבה תקווה לצערי והיא נפטרה.
^בגלל זה היא חלתה בקורונה ומורדמת, היא נענשה על מה שהיא עשתה, כן, היא עזרה לאנשים ועשתה משהו טוב אבל אותו זמן היא עשתה חטא גדול ועברה על משהו מאוד חמור
אנונימית
זה אסור לפי היהדות יש על זה גם פסוק
"קֹסֵם קְסָמִים, מְעוֹנֵן וּמְנַחֵשׁ וּמְכַשֵּׁף. וְחֹבֵר חָבֶר וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי, וְדֹרֵשׁ אֶל הַמֵּתִים"
למה נקרא שמם כשפים ? משום שמכחישים פמליה של מעלה .
כישוף הוא כוח רוחני שבא ממרכבת הטומאה ולכן אסור
למרות שבדור שלנו נדיר שמישהו ידע בכלל איך עושים כישוף
כישוף הוא כוח רוחני שבא ממרכבת הטומאה ולכן אסור
למרות שבדור שלנו נדיר שמישהו ידע בכלל איך עושים כישוף
במאה ה־21 את יכולה.
באותו הנושא: