5 תשובות
לנסות להיפגש באותו הזמן לקבוע לך דברים ולצבור חוויות משלך
הכל לטובה
הכל טוב!!
קרה בדיוק אותו דבר לאחותי, היא גם התבאסה-לגיטימי, וחשבה על זה ואמרה לי שזה הכי טוב ככה. למה?כי ככה שנה הבאה אם הם שוב יגידו לא היא תוכל 'להתשתמש' בזה (היא פשוט קצת אסטרטגית...). קיצר תחשבי על זה שזה יעשה לך רק טוב:)
ותהני מהזמן!!
אנונימית
זה באמת מתסכל. היו אמורים להיות לי שתי טיולים שמאוד התרגשתי אליהם, אבל אז חטפתי קורונה והייתי בבידוד... היה מבאס וזה תסכל אותי, אבל בסופו של דבר יהיו עוד מלא אירועים מגניבים כאלה.
לא נורא מקסימום פעם הבאה
הכל לטובה כמו שמישהו פה מלמעלה אמר^