7 תשובות
העובדים אוכלים את מה שנשאר ואני עבדתי בגלידרייה
הבעלים אוכל את הכל
משאירים ליום הבא
זה גלידה זה לא יכול להתקלקל מיום ליום
שאלה טובה אני עבדתי במקום שיש בו גם גלידריה ומשאירים עד לצהריים בערך
שואל השאלה:
כן הגיוני שמשאירים אבל חשבתי מכינים כל יום שתהיה טריה. העובדים לא באמת יכולים לסיים את כולה
אצלי זה היה ככה עבדתי בגולדה
אני זוכר שאני הייתי זה שמכין את הגלידות וגם הייתי יכול לטעום יותר נכון הייתי חייב כי אני צריך לדעת אם זה מוכן או אם זה טעים