9 תשובות
שואל השאלה:
למה זה הגיוני הוא לא עבר גיל 18 ובכללי הדוח כתוב על שם העסק לא על פרטי העובד
לא
זה אשמת המעסיק שהוא העסיק בגיל הזה כשאסור
נשמע לי לא חוקי
טוב אז לא הגיוני מה אתה רוצה שאלת שאלה ואתה לא מוכן לקבל תשובה
שואל השאלה:
מותר להעסיק בגיל הזה רק בחופש הגדול
שואל השאלה:
אני מוכנה לקבל תשובה
לא יודעת לפי החוק, אבל זה הגיוני שיורידו מהמשכורת של הילד
זה ממש לא חוקי לנכות מהשער של העובד
המעסיק אשם לא העובד