12 תשובות
עובד
לומד
לומד
יש לי חברים פשוט לא נפגשת איתם בדרך כלל
יש לי תחביבים אחרים אני מציירת, מנגנת משחקי מחשב וכזה.. לא חסר
יש לי תחביבים אחרים אני מציירת, מנגנת משחקי מחשב וכזה.. לא חסר
אני מתחת ל19 בלי חברים
אני בבית
בבית ספר
וחוץ מזה שום דבר
אני בבית
בבית ספר
וחוץ מזה שום דבר
אנונימית
אני בת 18 אבל בא לי לענות
אני לומדת לנגן בפסנתר ובעתיד בגיטרה, לומדת אנגלית טוב יותר, מקווה שאעבוד גם, משחקת במחשב ופלאפון, שומעת שירים, לומדת ליצור משחקים, שרה (בתקופה הזאת לא), מציירת.
אני לומדת לנגן בפסנתר ובעתיד בגיטרה, לומדת אנגלית טוב יותר, מקווה שאעבוד גם, משחקת במחשב ופלאפון, שומעת שירים, לומדת ליצור משחקים, שרה (בתקופה הזאת לא), מציירת.
שואל השאלה:
כיף לכם?
אני 24/7 בבית או עם ההורים לבד
מרגישה דוחה
כיף לכם?
אני 24/7 בבית או עם ההורים לבד
מרגישה דוחה
אנונימית
צאי לך תטיילי תעבדי
תעסיקי את עצמך , לא צריך חברים בשביל זה.
אם זה לא מבחירה אז העבודה תעזור לך למצוא חברים חדשים
תעסיקי את עצמך , לא צריך חברים בשביל זה.
אם זה לא מבחירה אז העבודה תעזור לך למצוא חברים חדשים
שואל השאלה:
שלחתי קורות חיים איזה 15
ולאא
אבל לא
חזרו אליי
אין עבודה
שלחתי קורות חיים איזה 15
ולאא
אבל לא
חזרו אליי
אין עבודה
אנונימית
תנסי כוח אדם , גם עבודות מזדמנות זה טוב.
אני אישית הלכתי פיזית למקומות תעסוקה וחיפשתי
אני אישית הלכתי פיזית למקומות תעסוקה וחיפשתי
שואל השאלה:
איזה אתר?
איזה אתר?
אנונימית
יש כוח אדם בכל עיר תחפשי את המספר בטלפון , תגידי להם שאת מחפשת עבודה.
הם יציעו לך כמה עבודות זמניות ולפעמים גם עבודות קבועות
הם יציעו לך כמה עבודות זמניות ולפעמים גם עבודות קבועות
שואל השאלה:
אני לא מבינה
מה זה כח אדם
לאן אני צריכה ללכת
אני לא מבינה
מה זה כח אדם
לאן אני צריכה ללכת
אנונימית
תפני אליי פה בפרטי
באותו הנושא: