6 תשובות
גם אני
אני שונאת בבוקר מתוק
אבל כולם רעבים בבןקר
אכלתי כדורי שוקולד
גם אני.
אני תמיד רעבה ושמזכירים לי שעוד שבועיים יום כיפור אני רוצה להיעלם מהעולם
כולם רעבים בבוקר, ואז אוכלים.
לא יודעת לגבי המתוק