7 תשובות
אני לא חושב על זה.
אבוא אם ראש פתוח לדברים חדשים ולחברויות חדשות שיכולות לעשות לי טוב :)
לא חושבת על זה
כי אם אני אתכנן את זה יש סיכוי שאתאכזב מהמון דברים
אני זורמת עם מה שיהיה
כי אם אני אתכנן את זה יש סיכוי שאתאכזב מהמון דברים
אני זורמת עם מה שיהיה
הבית ספר שלי התחיל לפני שבוע ואני בתי לכיתה לא הכרתי שם אף אחת ואני מבחינה חברתית בסדר למרות שזה תיכון כי אני נחשבת למצחיקה בגלל כל השטויות שעשיתי ומבחינת לבוש באתי עם תלבושת
חשבתי בהתחלה שהתכוונת ברגל, אוטו, אוטובוס וכל זה אופס.
מבחינת לבוש - עם מדים. מבחינה חברתית - אני עוברת לבית ספר חדש, יש לי 2 חברות שעוברות איתי והכרתי מישהי משם במהלך הקיץ אבל דיברנו רק בהתכתבויות, מקווה שנצליח להיות פתוחות אחת עם השנייה גם במציאות. אני מאוד ביישנית וקשה לי לדבר עם אנשים, אבל אמרתי לעצמי שאני צריכה להכריח את עצמי ולדבר לפחות עם 3 אנשים ביום הראשון, כדי שלא יצא מצב ואני לא אכיר אף אחד ואהיה לבד.
מבחינת לבוש - עם מדים. מבחינה חברתית - אני עוברת לבית ספר חדש, יש לי 2 חברות שעוברות איתי והכרתי מישהי משם במהלך הקיץ אבל דיברנו רק בהתכתבויות, מקווה שנצליח להיות פתוחות אחת עם השנייה גם במציאות. אני מאוד ביישנית וקשה לי לדבר עם אנשים, אבל אמרתי לעצמי שאני צריכה להכריח את עצמי ולדבר לפחות עם 3 אנשים ביום הראשון, כדי שלא יצא מצב ואני לא אכיר אף אחד ואהיה לבד.
רגיל
לא ממש חשבתי על זה
אני דיי זורמת מה שיהיה יהיה
לא ממש חשבתי על זה
אני דיי זורמת מה שיהיה יהיה
מבחינת לבוש חולצה לבנה וגינס זה לא שיש הרבה אופציות
משאר הבחינות אני אבוא די פתוחה אני ממש סבבה מבחינה חברתית
והכיתה שלי מעולה וגם המחנכת
אני חושבת שפשוט צריך לזרום עם הרע להיות ספונטני פחות לתכנן מראש
משאר הבחינות אני אבוא די פתוחה אני ממש סבבה מבחינה חברתית
והכיתה שלי מעולה וגם המחנכת
אני חושבת שפשוט צריך לזרום עם הרע להיות ספונטני פחות לתכנן מראש
באותו הנושא: