7 תשובות
אתה יכול למה לא
שואל השאלה:
כי זה מביך ללכת לקנות את הזה שמגלחים ולהגיד להורים זה לא אופצייה
אנונימי
מספריים יאח
שואל השאלה:
ח זה דופק הכל ניסיתי רק גודל יותר
אנונימי
לך תקנה לבד אז
למה שזה יהיה מביך זה הגיוני שתגלח בשלב מסויים זה לא שההורים שלך לא מגלחים
שואל השאלה:
@ביליי אייליש

כל הקטע שזה מסיך
אנונימי