3 תשובות
תכלס צודק
כי הוא יצא זכאי , מצאו המון סימנים שמוציאים אותו מאשמה ו שמצביעים שזה חא הוא , אז אנחנו שמחים שנעשה צדק
יש סיבות למה שחררו אותו
הרגו את הבן אדם הזה למשך 13 שנה לא בא לי לחשוב בכלל מה הוא עבר בכלא.ואני בחיים לא אשמח לסבל של בן אדם בטח ובטח אם אין הוכחה חותכת שהוא הרוצח.
הרגו את הבן אדם הזה למשך 13 שנה לא בא לי לחשוב בכלל מה הוא עבר בכלא.ואני בחיים לא אשמח לסבל של בן אדם בטח ובטח אם אין הוכחה חותכת שהוא הרוצח.
באותו הנושא: