10 תשובות
ממש לא חוצפה יש לך את הזכות לבקש את זה
ממש לא.
לא זה בסדר בהצלחה❤
אבל בכל זאת מניסיון הייתי ממליץ לך כן לקרוא.
פחד במות זה פחד נוראי(אני יודע כי יש לי אותו), אבל אני מנסה(כשיש לי מספיק אומץ) לעמוד מול קהל ולדבר, זה עוזר להתגבר על הפחד.
פחד במות זה פחד נוראי(אני יודע כי יש לי אותו), אבל אני מנסה(כשיש לי מספיק אומץ) לעמוד מול קהל ולדבר, זה עוזר להתגבר על הפחד.
זה ממש בסדר ונורמלי לבקש דבר כזה.. זה ממש לא חובה
זה לא חוצפה אם זה לא משימת חובה אז כנראה שהיא תסכים גם
את יכולה גם לבקש ממשהו אחר להקריא
ממש לא חוצפה,זכותך לבקש דבר כזה.
זאת לא חוצפה
היא יכולה להסכים ויכולה לא
היא יכולה להסכים ויכולה לא
לא
באותו הנושא: