9 תשובות
דווקא אצלי זה כל היום חרדות ומחשבות ובלילה אני נרגעת.. אני מרגישה בלילה יותר מוגנת ויותר ביטחון.. לא יודעת להסביר
אנונימית
שואל השאלה:
אז אצלי כבר עכשיו הן מתחילות בעוצמתי ועמוק
אז אצלי כבר עכשיו הן מתחילות בעוצמתי ועמוק
שואל השאלה:
אני יודעת למה אבל אולי אפרט לך בפרטי אם את לא עייפה מידי והולכת לישון?
אני יודעת למה אבל אולי אפרט לך בפרטי אם את לא עייפה מידי והולכת לישון?
אני גם ממליצה על ציור.. גם הפסיכלוגית שלי המליצה על זה.. פשוט לצייר את הרגשות שלך ואת הפחדים שלך.. או לייצר משהו שאת אוהבת ועושה לך טוב
אנונימית
כמו שאמרו מעלי לצייר זה ממש עוזר וגם ממליצה ללכת לפסיכולוגית זה לא משהו רע בכלל והרבה אנשים הולכים לפסיכולוגים בלי שאת יודעת...
ותתיעצי אם ההורים שלך
ותתיעצי אם ההורים שלך
שואל השאלה:
יש לי פיסכלוגית כבר שנים פעם בשבועיים הפעם הבאה שלי זה ב5.9 יום לפני ראש השנה מנסה לשרוד ולחכות ל5.9 ולא להקדים
יש לי פיסכלוגית כבר שנים פעם בשבועיים הפעם הבאה שלי זה ב5.9 יום לפני ראש השנה מנסה לשרוד ולחכות ל5.9 ולא להקדים
לי היה פעם בשבוע ממליצה ^
עריכה: עכשיו שמתי לב שאמרת לשרוד אז אל תחכי תבקשי להקדים זה לא כמו ללכת לחניה פארק זה לא יכול לחקות
עריכה: עכשיו שמתי לב שאמרת לשרוד אז אל תחכי תבקשי להקדים זה לא כמו ללכת לחניה פארק זה לא יכול לחקות
שואל השאלה:
גם לי היה פעם בשבוע אבל ראיתי שאני מסוגלת פעם בשבועיים מקווה לא להקדים ולחכות ל5.9 אבל אם אראה שמצבי לא טוב אנסה להקדים
גם לי היה פעם בשבוע אבל ראיתי שאני מסוגלת פעם בשבועיים מקווה לא להקדים ולחכות ל5.9 אבל אם אראה שמצבי לא טוב אנסה להקדים
באותו הנושא: