4 תשובות
גם לי אז מה פשוט מנקים ואם זה באמצע הבית ספר ולא נעים לך לוקחים עט עיפרון ומנקים:-)
הציפורניים יתיישרו לך אם תשייפי אותן... אני יודעת גם אני פעם כססתי ציפורניים ועכשיו יש לי יותר ארוכות מלכל החברות שלי... ולגבי זה שהם מתלכלכות לך פשוט תשטפי את הידיים כל כמה שעות כשהם יהיו ארוכות יותר הן כבר לא יתלכלכו כל כך... מקווה שעזרתי
פדיקור מנייקור!
יקר אבל שווה את זהה
אנונימית חכמה
יש משחות מיוחדות לכאלו שאוכלים ציפורניים וזה עוזר, בנוגע לליכלוך? תעשי לק, או פראנץ בציפורניים:)
בהצלחה:)