7 תשובות
תעשה במקרו גל שתי דקות הכי טוב ומהיר
כן
כן. זה מה שאני תמיד עושה
כן אבל תשים את זה עם נייר כסף, יש איזה משהו שצריך לא לעשות ושכחתי..
כן
כן אפשר גם בטוסטר
באותו הנושא: