8 תשובות
house of m
שואל השאלה:
קראתיי
אנונימי
מי אתה אוהב? הנוקמים? אקס מן? דמויות מסוימות?
ממליצה על
tales of suspense: hawkeye and the winter soldier
נטשה נמצאת שם אבל זה בעיקר עליה ולא איתה
קראתי גם את
thor: worthy origins
שהיה ממש נחמד
וזה לא מהדמויות שאמרת אבל גם winter soldier: second chances
היה ממש טוב, הקומיקס בין האהובים עליי היה hawkeye my life as a weapon

ויש גם את what if? thor was raised by frost giants שהיה ממש מעניין

עוד קומיקס שממש אהבתי היה האוגדן של x-23 אבל זה רק אם היא מעניינת אותך.
שואל השאלה:
את יכולה להמליץ לי על קומיקסים של הנוקמים או שומרי הגלקסיה או אפילו קומיקס שלהם כקרוסאובר כזה ששניהם השתתפו בו?
ועל קומיקס עם וונדה או נאט
אנונימי
אני לא אוהבת את השומרים או את וונדה אז אין לי הרבה מה להציע עליהם, סורי.
שואל השאלה:
את יכולה פשןט להמליץ לי על עוד כמה קומיקסים טובים? אבל לא על באקי לוקי או קלינט
אנונימי
שואל השאלה:
אוהב את הנוקמים ושומרי הגלקסיה, אקסמן פחות
דמויות שאני אוהב: וונדה, תור, ספיידרמן, נטשה, סקוט, טצאלה..
אנונימי