10 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
זה מעולה
לא יודע איך את נראת, אבל נשמע שיש קצת מה להוריד.
בכל מקרה- זה סבבה.
יש קצת מה להוריד, ימוזר. ^
שואל השאלה:
הכול בסדר תודה רבה לכולם!
ותודה רעארר^ 3>

המורה^ כן אני רוצה להוריד אבל לא כי אמרת אלא מבחירה שלי, ומה זה נשמע שיש קצת מה להוריד? זה לא לעניין לרשום את זה יכלת להתנסח בצורה יותר טובה.
אנונימית
זה שלמעלה ימוזר מה צריכה להוריד 49 זה משקל מעולה לא צריך לרדת בשום אופן . זה יכול להיות תת משקל. זה מצויין לדעתי