6 תשובות
אם את בטוחה שאת תקומי ערנית אחרי שעתיים (שזה כלום) אז תשני ותקומי.. ואם לא, ועכשיו את ערנית אז תלמדי קצת ואז תלכי לישון.
שואל השאלה:
זה הקטע שאני לא ערנית אני עייפה רצח אבל אני יודעת שאם אני אשן שעתיים אז יהיה לי קשה לקום אבל אז אני אקום אתקלח ואתעורר על עצמי ויהיה סבבה
אנונימית
אני חושבת שממש קשה לקום אחרי שעתיים של שינה (זה כלוםם) כי את ערה כבר מאתמול.. אבל אם חושבת שיהיה סבבה תעשי את זה
שואל השאלה:
אולי אני אלמד איזה שעתיים ואז אלך לישון ואז אמשיך ללמוד?
אנונימית
תשני
באותו הנושא: