10 תשובות
לא, באמת שלא מפריע לי.
חברים שלי לא מביאים לי מתנה בכלל אז לא מפריע לי בכל מקרה
ואוו לא
שואל השאלה:
אוי סליחה חחח
התחלתי מלמטה לול
תודה לכם
אנונימית
אם זאת מתנה שהיא הזמינה אז בסדר הגיוני אבל אם לא כן זה קצת יפריע לי
האמת קצת
לא
אצלי עבר חודשיים והיא לא הביאה כלום אז עדיך אחרי חודש
אנונימית