5 תשובות
עכשיו היה פיגוע ענק בשדה תעופה אבל זה יותר דאעש.
הטליבאן עושה טרור שם
נראלי שיש שם צבא אבל הוא ממש חלש
נראלי שיש שם צבא אבל הוא ממש חלש
שואל השאלה:
ומה הטאליבן עכשיו עושים שם ? ויש לאפגניסטן צבא להלחם בהם ?
ומה הטאליבן עכשיו עושים שם ? ויש לאפגניסטן צבא להלחם בהם ?
אפגניסטן נהפכה להיות מדינת טרור בשלטון של הטליבאן שהם טרוריסטים, בגלל שארצות הברית נסוגה מאפגניסטן
טאליבן זה ארגון טרור ששלט באפגניסטן עד הפלישה של ארהב לאזור
הטאליבן נילחם בחיילים אמריקאים ובאפגנים שמתנגדים לו עד עצם היום הזה זה המלחמה הארוכה ביותר של האמרקאים האמרקאים בנו שם לאפגנים צבא כדי שילחם בטאליבן השקיעו מליארדים וכל זה הלך בדקה לפח כי החיילים האפגניים חסרי מוטיבציה להילחם אז הטאליבן כבש שוב את המקום ובקרוב הם יחילו את חוקי השריעה וישלול להם זכויות
הטאליבן נילחם בחיילים אמריקאים ובאפגנים שמתנגדים לו עד עצם היום הזה זה המלחמה הארוכה ביותר של האמרקאים האמרקאים בנו שם לאפגנים צבא כדי שילחם בטאליבן השקיעו מליארדים וכל זה הלך בדקה לפח כי החיילים האפגניים חסרי מוטיבציה להילחם אז הטאליבן כבש שוב את המקום ובקרוב הם יחילו את חוקי השריעה וישלול להם זכויות
באותו הנושא: