7 תשובות
לבוש לא קשור לדיכאון
אני לובשת שחור כל חיי
ואני לא בדיכאון
תהיי איתי
אנונימי
צר לי...לאכזב, אבל אלו לא התסמינים של דיכאון.
אני לא רואה את הקשר בין הבגדים לרגשות שלך
אם את רוצה לדבר אני כאן
אבל צבע הבגדים שאת לובשת לא יכול להגדיר בשום צורה הגיונית דיכאון
לבוש לא בהכרח קשור לדיכאון
אני ממש אוהבת שחור ואני לא בדיכאון
אבל פעם היה לי
אוח זה היה קשה
רגע מה יש לך
קחי שניה עם עצמך תשאלי את עצמך אם את במקום שטוב לך, עזבי שניה לבוש, תתחברי לעצמך. את מרגישה מדוכאת? ולפני שאת מחפשת פתרון, תשאלי את עצמך למה וממה זה נובע. רק אחרי שה תוכלי למצוא פתרון
חחחחחח לא נושמת
זה שאת לובשת שחור לא אומר שאת בדיכאון מה מאיפה הבאת את זה?