4 תשובות
מאזן קלורי שלילי
את צריכה לאכול פחות ממה שאת מוציאה
לא משנה אם האוכל שאת אוכלת בריא או לא
את צריכה לאכול פחות ממה שאת מוציאה
לא משנה אם האוכל שאת אוכלת בריא או לא
לשלב את האירובי נכון עם אימוני הכח
לשתות הרבה מים
לישון טוב בלילה (לפחות 8 שעות)
לשתות הרבה מים
לישון טוב בלילה (לפחות 8 שעות)
אוכל בריא לא משנה אלא הכמויות שאת אוכלת
יכול להיות שיש לך נפיחות בבטן בגלל רגישות למאכל מסויים או גזים
או שיכול להיות שזה סתם מבנה גוף
אנשים שיגידו לך לעשות תרגילים על הבטן זה שטויות
את יכןלה לעשות תרגילים על הבטן כדי שתיראה יותר מחוטבת, אבל זה לא יעביר את הבטן עצמה
לדעתי גוף עם קצת בטן זה ממש חמוד
אבל אם זה מפריע לך את צריכה להגיע למאזן קלורי שלילי. להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה
אל תכנסי ללספןר קלוריות, את סתם תישאבי לעולם הזה וחבל
קודם כל תאהבי את עצמך איך שאת
תאכלי בריא, תעשי 3-4 אימונים של 40 דקות בשבוע
ותחטאי באוכל איזה פעמיים שלוש בשבוע
בהצלחה❤
או שיכול להיות שזה סתם מבנה גוף
אנשים שיגידו לך לעשות תרגילים על הבטן זה שטויות
את יכןלה לעשות תרגילים על הבטן כדי שתיראה יותר מחוטבת, אבל זה לא יעביר את הבטן עצמה
לדעתי גוף עם קצת בטן זה ממש חמוד
אבל אם זה מפריע לך את צריכה להגיע למאזן קלורי שלילי. להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה
אל תכנסי ללספןר קלוריות, את סתם תישאבי לעולם הזה וחבל
קודם כל תאהבי את עצמך איך שאת
תאכלי בריא, תעשי 3-4 אימונים של 40 דקות בשבוע
ותחטאי באוכל איזה פעמיים שלוש בשבוע
בהצלחה❤