התחברות
הרשמה
מה לשלוח למישהי אם לא דיברתי איתה איזה חצי שנה ורוצה לחזור לקשר
27 באוגוסט 2021, 00:41
הודעות
נושאים לשיחה
ידידות
2 תשובות
היי **** מה נשמע? איך החופש?
מ
מֵרִינֵט
תרשום לה כזה וואי כמה זמן לא דיברנו איך את לא מתגעגעת אליי כבר
;
;(;
באותו הנושא:
לשלוח הודעה למישהי שלא דיברתי איתה הרבה זמן?
איזה הודעה ראשונה מוצלחת אפשר לשלוח למישהי שרוצים להתחיל איתה קשר רציני?
זה מוזר לרשום למישהי באימסטגרם שהתחלתי איתה פעם ולא דיברתי איתה שבועיים לילה טוב?
זה בסדר לשלוח שנה טובה למישהי שלא דיברתי איתה כבר כמה חודשים?
לשלוח הודעה למישהי שלא דיברתי איתה שנה ולא ראיתי אותה יותר משנה?
תירוץ לשלוח הודעה למישהו שאף פעם לא דיברתי איתו בוואטסאפ?
בא לי לשלוח למישהו שלא דיברתי איתו חצי שנה עוקב
יש איזה מישהי שלא דיברתי איתה שלוש שנים ובאלי לשלוח לה הודעה
לשלוח לילדה מהכיתה שאף פעם לא דיברתי איתה בהודעות...:
לשלוח עוקב באינסטגרם למישהו שלא דיברתי איתו שנתיים?
זה מוזר לשלוח הודעה למישהו שלא דיברת איתו כמה זמן?