8 תשובות
אין פשוט זה כתוב שונה
שבר כותבים עם הפס הזה באמצע
ומספר עשרוני כותבים כמו מספר שלם רק עם נקודה ואחריו את החלק העשרוני
ומספר עשרוני כותבים כמו מספר שלם רק עם נקודה ואחריו את החלק העשרוני
שבר זה עם 1
-
2
עשרוני זה יהיה 5.2
-
2
עשרוני זה יהיה 5.2
שואל השאלה:
^ לדוגמא 0.48 זה מספר עשרוני או שבר עשרוני?
^ לדוגמא 0.48 זה מספר עשרוני או שבר עשרוני?
מספר עשרוני
עשרוני
שואל השאלה:
אז איך רושמים 0.48 כשבר עשרוני?
אז איך רושמים 0.48 כשבר עשרוני?
12/25
באותו הנושא: