8 תשובות
אין פשוט זה כתוב שונה
שבר כותבים עם הפס הזה באמצע
ומספר עשרוני כותבים כמו מספר שלם רק עם נקודה ואחריו את החלק העשרוני
שבר זה עם 1
-
2
עשרוני זה יהיה 5.2
שואל השאלה:
^ לדוגמא 0.48 זה מספר עשרוני או שבר עשרוני?
מספר עשרוני
עשרוני
שואל השאלה:
אז איך רושמים 0.48 כשבר עשרוני?
12/25