5 תשובות
תחליטי. האם את רוצה אותו או לא, האם את חושבת שהוא מתאים לך, האם הוא מספיק טוב בשבילך אפילו שהוא לא ענה לך 3 יום.
אם כן פשוט תהיי רצינית יותר ותשלחי לו עוד הודעות, או שאם לא פשוט תתחילי לשכוח ממנו.

תציבי. את רוצה לשמור על המשקל או לאכול הרבה, זה לא בא ביחד, אבל את עדיין יכולה להנות מאוכל אבל לא לאכול יותר מידי, לאכול אוכל ממלא ויהיה לך פחות תיאבון לגאנק פוד

מקוה שעזרתי❤
קודם כל עצם זה שאת מנסה לשמח את עצמך זה כבר מקסים בעניי
זאת תקופה. יש עוד הרבה אנשים שנלחמים כמוך בשיניים כדי להתמודד עם דברים יום יום , את הכי לא לבד
בקשר לבן אם הזה אני חושבת שכדאי לך לנסות פעם אחרונה לשלוח הודעה או אפילו להתקשר כדי לדעת שלפחות ניסית ולהיות מסופקת שאת את שלך עשית. זה קשה אני יודעת ומבינה אותך ברמות שאין לך מושג, אבל אם הוא לא עונה הוא לא שווה את העצב שלך. יבוא מישהו שאת תגידי תודה שיצא לך להכיר אותו ולא את ההוא שסינן אותך ולא היו לו ביצ*ם לענות על הודעה אחת. זה כמובן במידה והוא לא עונה לך
תנסי לעשות דברים שאת אוהבת במהלך היום , אל תתרחקי מחברות שלך. תצאי תבלי תפרקי מטענים זה יעשה לך כלכך טוב , את תרגישי שאת עובדת בשביל לצאת מהמצב שאת נמצאת בו
אין הרגשה טובה יותר מלדעת שאת מנסה ולראות תוצאות מוצלחות בסוף הדרך
בלי קשר את תמיד יכולה לדבר איתי ועם עוד אנשים פה כדי שהמצב רוח שלך יהיה טוב יותר
ובקשר לאוכל , לכולם יש קצת נפילות הכי טבעי בעולם, אל תאשימי את עצמך :)
שוב , זה קשה. זה תהליך שלוקח זמן וזה תהליך מורכב אבל עם כוח רצון אפשר הכל.
תחשבי איך תהיי גאה בעצמך אחרי שתדעי שאת עושה הכל כדי לשנות את הגישה
אני לא מכירה אותך אבל תדעי שאני אוהבת אותך מיליון ותמיד בשבילך פה
תחשבי אם הוא מתאים לך אם את חושבת שהוא אוהבת אותך אם כן תציעי לו אם לא תשמרי את זה לעצמך כי יכול להיות שבזמן הקרוב ירד לך ממנו
לגבי חברים שלך תמצאי אחד שאת באמת סומכת עליו ושאת חושבת שאת יכולה לספר את הרגשות שלך
תצאי לך זמן לסדר את כל הבלאגן מסביב
שואל השאלה:
תודה אני ממש מעריכה
העלתן לי דמעות
הוא כן שווה את זה לפחות בשבילי
זה המטרה שהצבתי לעצמי מהיום שהכרתי אותו
אבל זה פשןט קשה
אנונימית
תקשיבי את חושבת שהוא מתאים לך אז פשוט תציעי לו אל תפחדי אם הוא יגיד לא אז מה היא הפסיד אותך ואני בטומה שאת מהממת וחזקה!!❤