10 תשובות
לא, מלא שמן
לא, שניצל זה אף פעם לא בריא זה מפוצץ שמן
יותר בריא מבחוץ זה בטוח
זה תלוי איך מכינים, אם זה בשמן עמוק אז לא הכי בריא.
זה לא בריא ולא לא בריא,
כל דבר הוא לא בריא אם צורכים אותו בכמות מוגזמת או בכמות מסויימת או בצורה הלא נכונה.
I:
שואל השאלה:
אורז יותר בריא?
אנונימית
השניצל עצמו יותר בריא כי הוא לא מעובד ובלי חומרים ותוספים... והסדר של מה יותר ךא בריא הוא כזה טיגון בשמן נמוך הכי לא בריא אחרי זה בשמן עמוק (כןכן בשמן עמוק הוא דווקא סופג פחות שמן) ואז בתנור הכי בריא...
לא כך כך אבל ממליץ על קובה ופפסי מקסג