10 תשובות
*התחממות* הגלובית תגרום שיהיה חם יותר בחורף ובקיץ
יגרום לשינוי אקלים יותר קיצוני
בחורף יהיו סופות יותר מטורפות ובקיץ יהיה יותר חם
אנונימי
לא
היא פשוט מחממת אז בחורף יהיה חם יותר
חם יותר
אבל צריך לזכור שיש משבר אקלימי שגורם לסערות ושלגים במקומות שבהם זה לא היה
וקיצים שרביים במקומות שפעם לא היה
אנונימית
בחורף יהיה נעים
מחכה לזה בקוצר רוח
אולי דיי כבר להאמין לקונספירציות האלו?
כדור הארץ כל הזמן משתנה ובתקופה הפריהסטורית היה יותר חם מהיום, והיו מלא עידני קרח במהלך ההיסטוריה ומלא עידנים שבהם הטמפטורות קפצו פתאום. זה לא תלוי בנו
אין תשובה שהיא 100%.
ההתחממות הגלובלית גורמת לשינוי האקלים. ולא ההפך.

כן יהיה חם יותר בכללי בכדור הארץ, אבל בזמן שבמקום אחד חם בצד השני יהיה סופות מטורפות יותר ממה שאמור ליהיות.

אז יכול ליהיות לך יום חם בחורף ואז תקופה של סופות ואז תקופה עוד פעם חמה... ביגלל השינויים לכי תדעי זה מאוד לא צפוי
ג'וזף פושה^

זה לא לגמרי נכון.
כן יש תמיד עידני קרח ועידני חום, וזה תהליך של 24,000 שנים? (אולי יותר, לא זוכרת את המספר במדוייק)

אנחנו עד לפני כמה אלפי שנים, היינו בשיא של עידן חום, היום אם אתה מסתכל על הגרף אתה אמור ליראות ירידה, ירידה קטנטנה רצח כי אנחנו רק בהתחלה של תהליך לעידן קרח, אבל הירידה צריכה ליהיות ברורה.

במקום זה אתה רואה עלייה חדה למעלה שבחיים לא הייתה, לא קרתה, ולא הגיעה לטמפרטורה כזאת. זה כן אנחנו. אנחנו ממשיכים את עידן החום.