4 תשובות
כן אבל צריך גם שיעורים כאלו
אני התאמנתי עם המורה על חניה רק פעמיים ועוד פעם אחת בשיעור שלפני הטסט
שואל השאלה:
אני מרגישה טובה ונשאר לי רק חניה בניצב ללמוד ולא מבינה למה עוד לא לומדת באלי להתקדם ובשיעור 28 כבר לעשות טסט פנימי
אני מרגישה טובה ונשאר לי רק חניה בניצב ללמוד ולא מבינה למה עוד לא לומדת באלי להתקדם ובשיעור 28 כבר לעשות טסט פנימי
אנונימית
בטסט שלי היה רק חניה במקביל פעם אחת אבל אני מניח שאצל כל טסטר זה שונה
באותו הנושא: