9 תשובות
תישארי עם משקפיים
את יכולה אולי לקנות משקפיים בלי מספר אם זה מייפה אותך לדעתך, ובךי קשר תשימי מסקרה
שואל השאלה:
אבל זה עדשות טיפוליות והרופא אמר שצריך אז אין לי ממש ברירה
אנונימית
זה לגמרי עניין של הרגל בגלל שאת כל הזמן עם משקפיים אז זה נראה לך מוזר עם זה עניין טיפולי תעברי לעדשות ותתרגלי גם עליהם
שמעי את ממש לא נראת מוזר בלי משקפיים פשוט את התרגלת לראות את עצמך עם משקפיים ושתעשי עדשות אחרי איזה שבוע שבועיים את תתרגלי לזה
עדשות לעצירת עליית מספר?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
זה הרגל וואי אבל רוב האנשים אוהבים את עצמם יותר בלי (אני)
אפשר לעשות גם עדשות משקפיים להאטת עליית מספר.