2 תשובות
עד שתשיגי את הציון שתהיי מסופקת ממנו, זה תלוי בך. למשל, אם השאיפה שלך היא להשיג 90 - תגשי שוב עד שתקבלי 90.
זה מאוד תלוי גם ברמת החוזקה שלך במקצוע, אם את לא מושלמת בחומר אז מן הסתם שלשאוף ל- 100 כבר מההתחלה זה סתם מיותר. כדאי לעלות בצעדים קטנים, קודם לציון שאת מרגישה שהוא יותר ריאלי שתקבלי, ואחר כך לציונים גבוהים יותר.
בהצלחה
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה כל הציונים שלי הם 90+ בביולוגיה היה קשה לי בזום וויתרתי לא נכנסתי לשום זומים אז ככה שהלך גרוע כי גם ככה לא הייתי מאה על ביולוגיה אבל אני יודעת שאני יכולה יותר מזה
תודהה בה