7 תשובות
לגיטימי כן
זה לא בהכרח הבחירה הכי טובה.. אבל לגיטימי
זה לא בהכרח הבחירה הכי טובה.. אבל לגיטימי
עדיף מהודעה
שואל השאלה:
זה ממש מוזר בעיני
ברור שעדיף לא בהודעה
אבל לא עדיף להפגש במקום שאין בו עוד מיליון אנשים?
זה ממש מוזר בעיני
ברור שעדיף לא בהודעה
אבל לא עדיף להפגש במקום שאין בו עוד מיליון אנשים?
זהו, שמסעדה לא הבחירה הכי טובה
אבל זה לגיטימי כן לקבוע לדייט כזה כדי לעשות את זה הכי בכבוד שאפשר
אבל זה לגיטימי כן לקבוע לדייט כזה כדי לעשות את זה הכי בכבוד שאפשר
יש כאלה שעושים את זה במקום עם הרבה אנשים בשביל שהתגובה לא תהיה קיצונית מידי
רגע אז אם את אומרת שזה מוזר ושלא עדיף בהודעה אז מה כן עדיף
שואל השאלה:
להפגש פנים מול פנים, אבל לא במקום ציבורי עם מיליון אנשים
להפגש פנים מול פנים, אבל לא במקום ציבורי עם מיליון אנשים
באותו הנושא: