11 תשובות
תקומי יותר מוקדם ותגלחי
שואל השאלה:
איזה תקומי יותר מוקדם איזה אני רק הולכת לישון בשבע בבוקר וצריך לקום בעשר לא יהיה לי זמן לישון בכלל ועוד לקום בשביל לגלח
איזה תקומי יותר מוקדם איזה אני רק הולכת לישון בשבע בבוקר וצריך לקום בעשר לא יהיה לי זמן לישון בכלל ועוד לקום בשביל לגלח
אנונימית
אפשר להכין שעווה ביתית עם סוכר ועוד כמה דברים, את יכולה לחפש מתכון בגוגל (מה שכן תזהרי שלא יהיה חם מדי)
או שתתעוררי מוקדם ותגלחי מהר
או שתתעוררי מוקדם ותגלחי מהר
אין לך עוד אופציה נראה לי
אולי שעווה יש לך?
שואל השאלה:
יש לי שעוות רולר בחדר עם הדפי תלישה אבל באמת שאני לא מסוגלת לזה ניסיתי כמה פעמים וזה הדבר הכי כואב ביקום,וגם יש לי בחדר רצועות שעווה אבל זה עובד בתכלס על אותו עיקרון וזה גם כואב פיצוצים
יש לי שעוות רולר בחדר עם הדפי תלישה אבל באמת שאני לא מסוגלת לזה ניסיתי כמה פעמים וזה הדבר הכי כואב ביקום,וגם יש לי בחדר רצועות שעווה אבל זה עובד בתכלס על אותו עיקרון וזה גם כואב פיצוצים
אנונימית
תקשיבי זה באמת לא סוף העולם, רק שיער גוף
אם את יודעת שתרגישי לא בנוח תשארי עם טייץ קצר
אם את יודעת שתרגישי לא בנוח תשארי עם טייץ קצר
שואל השאלה:
לא לא אין מצב אני נשארת עם זה ימות העולם אני לא אצא עם שיער גוף
טוב לא חשוב אני אמצא כבר פיתרון כלשהו
לא לא אין מצב אני נשארת עם זה ימות העולם אני לא אצא עם שיער גוף
טוב לא חשוב אני אמצא כבר פיתרון כלשהו
אנונימית
בהצלחה ותהני בקייאקיםם זה הכי חשוב
אחותי כולה שיער גוף, אף אחד לאממסתכל ומי שכן באמת משועמם.
אני הולכת עם שיערות כל יום ומורידה רק כשיש לי כוח, אל תדאגי, לאף אחד לא אכפת
אני הולכת עם שיערות כל יום ומורידה רק כשיש לי כוח, אל תדאגי, לאף אחד לא אכפת
אז אולי אל תיהיה עם בגד ים שימי איזה טייץ חצי ותעשי שעווה רק חצי רגל אם רואים לך ממש את השיער
באותו הנושא: