5 תשובות
אני לא מדברת עם אנשים פה.
אני לא חושבת שיש לך סיבה לפרוש, פשוט תענה על שאלות/ תשאל שאלות שיש לך.
תפרוש מרצונך, לא בגלל אנשים כמוהם.
כן אבל לא בגלל האנשים אלא בגלל שזה ממכר ומשפיע קצת לרעה. בנוגע לאנשים חושב שזה ניסיון טוב ללמוד איך להתמודד בחיים האימתיים אנשים יהיו הרבה יותר רעים אלייך ואפילו לא בכוונה
אתה יכול לפרוש ולחזור כל רגע אם אתה חושב שלא מתאים לך הכל טוב
יש פה אנשים רעים וטובים כמו בכל מקום קיים
אל תפרוש בגלל אנשים
אל תדבר איתם פשוט