יש איזה מישהו שאני עושה איתו ריפליי והוא עושה גם עם חברה שלי ואני לא אוהבת להצטלם עם הטלפון שלי כי יש לי איכות גרועה
מעוות אותי ואני רשמתי לו סליחה שאני עונה לאט פשוט אני שונאת ריפליי וזה והוא עושה ריפליי עם חברה שלי מלא והיא אומרת שהוא מאוהב בי כי הוא מתנהג אליי שונה ואיכשהו זה מעצבן אותי שהוא עושה איתה ריפליי ואני לא רוצה שירד לו ממהי אז אם אני עונה לאט אתם חושבים שזה יוריד לו או שהוא ירצה עוד יותר תשומת לב ויחשוב עליי? כי אני באמת לא עושה אצ זה בכוונה פשוט אני לא אוהבת להצטלם עם הטלפון שלי איך לגרום לו לאהוב אותי או לא לחשוב שאני משחקת בו או משהו כי אני לא