11 תשובות
אף אחד לא גרוע, זה תלוי במבנה הפנים.
אבל בתכלס עינים כהות, כי זה ממש לא גרוע, זה א9ילו די יפה
שואל השאלה:
אז מה יותר יפה
אנונימי
עיניים כהות
עיניים כהות
עיניים כהות זה לא גרוע
עוד פעם זה משתנה מגבר לגבר יכול להיות אחד שיש לו אף גדול אבל זה מתאים לו רצח ולשני לא ואותו דבר הפוך.
לפי דעתי עיניים כהות, אבל בכללי שניהם חמודים
שאלה קשה
נראלי שעיניים כהות
אנונימית
שניהם לא גורעים מה זה סבבה לגמרי למי אכפת מזה בכלל
עיניים כהות ואף גדול זה גרוע?
חח לא
אף אחד מהם לא גרוע מה