3 תשובות
אני לא דוברת, אבל אם את ממש מוציאה ספר לאור, את צריכה לדבר עם מישהו שמתמחה בתרגום, כי גם דוברי צרפתית שוטפת לא תמיד ידעו איך לתרגם בצורה הכי נכונה את מה שכתבת. למשל חרוזים, או מילים גבוהות, את צריכה ליצור קשר עם מישהו שמבין בזה
שואל השאלה:
^^אני מאוד אוהבת ומתחברת לשפה, אני לומדת אותה אבל לא הולך לי... יש לי הפרעות קשב וריכוז אז זה עוד יותר קשה. תמיד רציתי לכתוב בצרפתית, אבל לצערי אני לא יודעת איך
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני לא מוציאה לאור, זה לוואטפד
אנונימית