התחברות
הרשמה
תירוץ ללמה צילמתי מסך בריפליי
25 באוגוסט 2021, 18:21
Instagram
צילום מסך
ריפליי
3 תשובות
אם יש לך אייפון איקס ומעלה תגידי שבטעות לחצת פעמיים במסך האחורי ( איפה שהמצלמה )
ט
טוקיו
שואל השאלה:
ואם אין
ב
בתולאנד
בטעות
ט
טוקיו
באותו הנושא:
תירוצים ל"למה צילמת מסך בריפליי"
פליז תביאו לי תירוצים למה סיננתי אותו בריפליי
למה הוא מסננן אותי בריפליי? והוא זה שהתחיל
אם בטעות בריפליי באינסטגרם שמרתי תמונה (לא צילמתי מסך אלא שמרתי) זה מתריע?
צילמתי למישהו ריפליי והוא שאל אותי למה צילמת מסך, מה להגיד?
למה בנות כותבותו "משעמם לי תשלחו ריפליי" מה זה ריפליי" ?
אם בנים לא אוהבים שאנחנו שולחות בריפליי קיר למה הם שולחים?
הלפ מי איך אני מצלמת מסך בריפליי באינסטגרם מבלי שהשני יראה שאני צילמתי?
צילמתי את חבר שלי לסטורי עכשיו וחבר שלו עשה ריפליי כתב לי מניאקית
אני מדברת עם מישהו בריפליי והמון מהריפליי שאני שולחת לו הוא מצלם מסך..למה לדעתכם?
מה הקטע שלה להתחיל איתי ריפליי ואז בריפליי החמישי בערך להשאיר פתוח ולסנן