3 תשובות
אם אתה צריך לדבר אני פו
יש פה עמותות של דכאונות ואובדנויות אבל הפרעות אכילה אין מישהו מוסמך
יש פה אבל מלא פסיכולוגיים צעירים כאלו בלי תעודות שיכולים לייעץ לך
אני מאובחנת עם הפרעות אכילה
אבל לדעתי לא כדי למצוא ליווי בסטיפס
תחפש דיאטן או פסיכולוג